lördag 2 juni 2012

And my heart goes boom x3

                                            Topp/H&M | Jeans/Cubus
Hellu people!
Ursäkta för den sega uppdateringen sen i fredags, var på stan och kom hem rätt sent och kameran var tvungen att sätta på laddning efter jag hade tagit massvis med outfitbilder och sedan var klockan så mycket, så jag skippade att blogga.

Hade tänkt att blogga på förmiddagen idag, men hann  inte med det heller för jag var på mina föräldrars jobb och hjälpte till. Efter det så åkte familjen och handlade lite vid marieberg-köpcentrum, kom hem vid sju tiden...åh jag är så trött, måste få i mig åtminstonde 10 timmars sömn inatt! 

Nåväl, när jag var på stan i fredags blev det även lite smycke-shopping för det var halva priset. Känner att jag har handlat hela tiden de senaste dagarna, bör nog vara lite sparsam nu mera...

2 kommentarer: