lördag 30 juni 2012

Angående min uppdatering . . .

Bjuder på två arkivbilder...

Har verkligen inte haft någon bloggkänsla, ni kan väll anta varför?
Bloggen ska flyttas över till blogg.se, men om jag fyller på med inlägg nu så kommer jag behöva föra över dom på egen hand vilket jag funderar på ett nej till. Men då får jag ju största ångesten om att allt jobb som jag har lagt ner har bara varit onödigt på ett sätt, suck. Men en b-plan dyker också upp, vilket är att bara börja om som vanligt. Så kan jag använda dom bilder jag har lagt upp här som arkivbilder då & då. Men sen så ska en vän(länk, längst ner till höger)fixa designen också, så jag kan komma igång med bloggen. 

Hoppas ni kan förstå varför min uppdatering är så här låg, och det kanske kommer forsätta i ett tag till. Men ta hand om er, puss.

1 kommentar: