måndag 18 juni 2012

Break your little heart

Topp/Gina trickot | Shorts/New Yorker
Mig, just nu i hemma outfit!
Hejsan!
Vart en rätt så sen uppdatering, men vi kör ändå.
Gick upp vid 10 ungefär, fixade mig och åt frukost. Runt 11-12 tiden drog jag upp på stan för att gå på min pianolektion. Sedan åkte jag hem igen, fotade lite och lagade kinesiskt mat till mig själv. Har suttit och kollat på kinensikt drama igen, så beroende! Även blivit lite småkär i All time low efter att lyssnat på dom hela dagen lång. Chill dag!

Men det var idag det, imorn blir det att sommarjobba en dag.
Åker och sommarjobbar typ 2-3 gånger på en vecka? Hoho, det är ändå rätt nice med tanke på att det finns tid efter jobbet och 4 dagars ledighet!

Håller på ladda in foto till datorn, måste grejja lite. 
Uppdaterar snart!

1 kommentar: