måndag 25 juni 2012

Chu chu ~

Arkiv bild, tyckte rubriken passa bra till mitt ansiktsuttryck här hihi!

Hejsan!
Nu har förkylningen dämpats lite, så mår lite bättre nu. Har kollat flera avsnitt på en kinesiskt drama, ätit och druckit massvis med té. Även kikat på den nya blogg.se och har nog bestämt mig att ta en flytt tillbaka eftersom det är där jag mest "känner mig hemma". Har inte den lusten att dra upp alla nackdelar och fördelar igen, för då skulle inte det bli något kul att läsa.Men, kommer nog bestämma mig så småningom ifall jag ska flytta inlägg eller ej. Det får vi se, för det skulle ju ändå vara bra med en ny start.

Just det!
Kollade in statistiken de senaste dagarna, har fått en en hel del läsare både från sverige och från andra länder wow! Vill verkligen säga tack, men vill inte dra upp hur många läsare jag har men att jag är verkligen jätteglad! Tack!

Translation: I have looked the statistic at the last few days, has received a lot of readers. Not just from Sweden, also from other countried too wow! I just wanna say thank you guys!
But I don't wanna say hom many readers I have, but I'm really happy! Thanks!
P.s, I'm not so good in english hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar