tisdag 5 juni 2012

Hey Mickey, Mickey , Mickey

Topp/H&M | Jeans/Cubus | Skor/Frankrike

Hello!
Blev en väldig sen blogguppdatering, har en massa olika anledningar men det tror jag inte att ni är alls intresserade på så vi går vidare. Hm, dagen har varit väldigt bra. Skolan gick goodiegood, gjorde 3 vänskaps-armband haha jag satt som värsta nörden på rasterna. Efter skolan kom min sötaste Julia och vi drog upp på stan med hennes cykel. Vi hade det trevligt och åt en massa onödigt fett som vi tyckte ändå att vi skulle unna oss med tihi. 

Kom hem vid sju tiden då jag såg ut som en panda i ansiktet och blöt som en pool och hoppade direkt in i ett varmt bad, puh! Haha, rolig dag iallafall!
Och snart jag ska ner till familjen och kolla på film, imorn är vi ju lediga hihi...


Hihi, big love to you!

Ha en superbra tisdagskväll hörni, för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar