lördag 23 juni 2012

Jag håller på och tänker om...

Vet inte hur många gånger jag har bytt bloggportaler ...
Men jag hör mest "hemma" hos blogg.se eftersom jag började första gången blogga där. Men den har sina nackdelar vilket ledde till att jag bytte till massviss med olika portaler men inget var något jag fastnade för. Sedan var det inte heller bara portalen som jag hade problem med, utan det var även bloggnamnet. 

Sedan kom det ju fram det här med blogspot, som jag verkligen gillar. 
"Insidan" är otroligt fräsh, och det är väldigt enkelt att förstå och sen har den många fördelar. Dock har den en dålig sida vilket är att man ska betala efter att ditt fotominne på bloggen blir "fullt", men det är väll ändå något som dom får tjäna några sedlar på. 

Nyligen har blogg.se uppdaterats...
Hade hört det för ett tag sen, loggade in på den gamla bloggen men ingenting hade förändrats. Men igår så sa en vän till mig om att det kommer ju komma till varje blogg så att säga. Som tidslinjen på facebook ni vet, så jag googlade genast runt lite och det visades sig vara mest positiva saker, så ja hörni nu har jag största problemet igen.

Vet inte om jag har berättat det här förut, men jag avskyr verkligen avskyr att byta blogg. För det första så kan jag börja grina för att alla inlägg kommer försvinna om inte blogspot har någon sorts funktion som gör att alla inlägg överförs. Annars så har jag någon sorts knäpp idé om att sitta och överföra alla inlägg själv vilket jag inte uppskattar alls men gör det oftast ändå, haha. Så nu sitter jag som ordet "Eller" intryckt mellan Blogg.se "eller" Blogspot...
Men min plan just nu:

1.Överföra inlägg till blogg.se
2.Min vän Emma(←Länken längst ner till höger) ska fixa min design, prova den     nya blogg.se och se...
3.Eventuellt blogga på blogg.se, men en sak vet jag att jag kommer sakna blogspot som 17 eftersom den är så bra.

Hörni, ursäkta att det vart ett riktigt långt inlägg...
Men det är så skön känsla av att skriva ner sina tankar istället så det inte blir en krångelboll i hjärnan. Det var iallafall mina tankar hittills, vi får se helt enkelt hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar