torsdag 28 juni 2012

Mickey, Mimmi, Mickey, Mimmi

Topp/Kina | Shorts/Gina trickot | Skor/Converse | Tygpåse/Handgjord

Så himla underbart väder, riktigt varmt. Borde skaffa mig en solhatt, för jag vill inte bli brun om ansiktet, eller + hela kroppen. De flesta asiater vill helst vara blek vita, något som typ ni svenskar/europeer vill bli bruna och jag har rätt så vit hy vilket många undrar varför,när jag åker till Kina. Det var en i släkten som berättade att det finns en gammal historia bakom det, haha skumt!

Men men, kom hem vid sex tiden, sov typ i en timma. Har ätit och ska nu duscha. Imorn blir det att sommarjobba, måste gå upp klockan 6 men så är det ibland. Så ikväll måste jag få i mig en hel del sömn, annars kommer jag verkligen inte orka imorgondagen. Och det sista, min uppdatering är väldigt sen när jag ska sommarjobba.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar