söndag 24 juni 2012

People, I'm back!

Lite random gulliga bilder från idag, haha lite små ego det lät ...

Okej, idag sög verkligen min uppdatering...
Men jag har en massa anledningar till det, men det allra första är väll att jag är grovt förskyld. Men men, vi går vidare. Sov bort nästan hela dagen, sedan åkte familjen och åt hos en i släkten. Efter det var det inget mer än att bege sig hemåt och mysa i soffan, dock somnade jag medans pappa var helt på med det här med fotoboll. Så efter det kilade jag upp till mitt rum och just nu bloggar jag. 

Min söndag har varit rätt så kort, täppt i näsan och fryser som en galning.
Måste snart krypa ner under täcket och kolla vidare på min asiatiska dram, yeay. Det är alltid något som piggar upp mig, särskilt när det är snygga killar som huvudroller smaskigt haha!

Men innan dess ska jag kämpa med att uppdatera (Veckans inspiration) och eventuellt (Veckans musik), kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar