tisdag 12 juni 2012

S U N E D A G !




Försökte med att vara "the grudge...men det blev lite mer i min stil, hehe!

Hej på er!
Åh vad dagen har varit underbar!
Först när jag vaknade på morgonen så kollade jag direkt ut i fönstret för att kolla vad det var för väder, då var det mulet så jag fick lite små panik. Drog till skolan och fixade inför sunedagen med vännerna och det gick hyfsat bra!

Sedan var det bara att köra!
Jag och "mina" flickor drog upp på stan och gjorde lite uppdrag, knasiga och roliga haha. Sedan var det en uppdrag då man kunde vinna jättemycket poäng, ja man vann ju om man klarade den uppgiften och man kunde fjäska med rådet vilket jag gjorde haha. Vi var så himla nära på att vinna, ett steg bakom typ 100 poäng och en utav 9:orna vann. Men vi kom 2:a iallafall, vilket är ett jättebra resultat för våran klass var dessutom så få.

Nåväl, dagen var underbar!
Massor med trevligt umgänge och skoj, tänka sig att det är bara 2 dagar kvar tills sommarlov.

Uppdaterar snart, har tagit massor kort när jag har den underbara peruken!
Haha, åh vad det är jobbigt med peruk... det kliade så mycket under dagen och sedan så hade man den där rädslan om att den kanske skulle "ramla av" hihi, men det hände aldrig mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar