måndag 18 juni 2012

Visste ni att...


Vaseline kan göra så att dina ögonfransar eller ögonbrynsfransar blir längre?
Ja, visst den är ju mer till för läpparna antar jag? Men efter att kikat runt på Youtube så fick jag en massa tips och inspiration runt omrking de saker man ungefär använder dagligen och kan ha till en massa skönhets saker osv.

Men det här med vaselinet fastnade jag verkligen för, eftersom jag vill ju ha längre ögonfransar. Funderade ett tag sist om att köpa x-lash som många rekomenderar men priset är något jag håller på tänka över. Dock kan man ju säga "bra saker har inget billigt pris" vilker jag håller med om.

Men men, man lägger iallafall vaselinet på fransarna, vid fransroten och så topparna eller ja helt enkelt på fransarna. Tänkte nu prova det ett tag, dock får man ju också tänka att detta fungerar kanske inte på alla. Fransarna kanske inte blir långa utan starkare?

Vi testar på det iallafall, det här var det sista inlägget för idag.
Ska kolla lite vidare, ni får har en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar